Samen maken we de
wereld slimmer
​
50 minutes with is opgericht vanuit de passie voor kennisdeling. Ieder van ons bezit kennis, ervaring of expertise die iemand anders kan helpen. Maar wanneer we kennis willen delen, botsen we vaak tegen drempels als tijd, plaats en het vinden van de juiste persoon. Daardoor blijft veel kostbare expertise onbenut.
​
​
Wij zijn het mentor platform dat op een duurzame wijze een positieve bijdrage levert aan de maatschappij. 50 minutes with zorgt dat mensen snel en eenvoudig via 1-1 video call kennis kunnen uitwisselen. Organisaties en personen met minder financiële middelen kunnen ook bij ons terecht. Zo delen we zelf en onze mentoren van tijd tot tijd kosteloos kennis.
Wanneer maken organisaties, teams en medewerkers de grootste stappen? Wanneer is het leuk op je werk? Wanneer verdient een organisatie het meeste? Wanneer bedenken medewerkers creatieve nieuwe ideeen? Wanneer heb je, als manager, medewerkers die zich ontwikkelen en tegelijkertijd met plezier naar hun werk gaan?
Als mensen elkaar inspireren en nieuwe dingen leren. Vaak iemand die al langer in het vakgebied werkzaam is, maar omgekeerd leert een junior een senior weer met een frisse blik naar zijn werk te kijken.
Hier is het idee van 50 minutes with geboren.
​
Even voorstellen
Ik ben Mark Beekman, de oprichter van 50 minutes with. Na jarenlang bij verschillende organisaties te hebben gewerkt in verschillende leidinggevende rollen, kwam ik tot een inzicht.
​
​
Vier voordelen van praktijkgericht leren via een mentor
01.
Maatwerk
Wij hebben 300+ mentoren op ons platform. Van strategen om directie te begeleiden, tot vakspecialisten voor de medewerker op de werkvloer.
02.
Kwaliteit
Elke expert heeft bij ons een mentortraining gedaan. Zo garanderen we de juiste vaardigheden
om een medewerker te begeleiden.
​
03.
Tijdwinst
Jouw medewerker krijgen direct antwoorden van gecertificeerde experts.
Zo hoeft hij/zij niet te wachten op de informatie die hij of zij zoekt.
​
04.
Voordelig
Een medewerker kan (meerdere) individuele sessies afnemen. Jij bepaalt samen met je medewerker hoeveel er nodig zijn. Zo houd je de kosten zelf in de hand.
​